Regulamin serwisu naprawLapka.pl

Poniższy regulamin określa zasady dokonywania napraw serwisowych przez naprawlapka.pl

Każdy Klient oddający sprzęt do Serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem.
Zlecenie przez Klienta Usługi Serwisowej jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
Serwis zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu bez konieczności informowania o tym Klientów.


Akceptując regulamin Serwisu, klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926


1. naprawlapka.pl jest marką należącą do naprawiphona.pl NIP: 8943034086 REGON: 388005324

2. naprawlapka.pl świadczy swoje usługi na terenie miasta Wrocławia oraz wysyłkowo na terenie Polski.

3. Serwis podaje na stronie www.naprawlapka.pl listę urządzeń, które mogą być przedmiotem usługi serwisowej.
Treści te mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

4. Zlecenie usługi serwisowej (dalej zwane”Zlecenie”) składane jest wyłącznie za pośrednictwem systemu dostępnego na stronie naprawlapka.pl Klient zobowiązany jest do umieszczenia w Zleceniu prawdziwych danych osobowych oraz wskazania danych umożliwiających nawiązanie z nim kontaktu mailowego lub telefonicznego.

5. naprawlapka.pl dokonuje naprawy urządzenia z zastosowaniem wysokiej jakości zamienników, bądź jeśli jest taka możliwość z części oryginalnych. 

6. Serwis naprawlapka.pl wykonuje usługę serwisową na najwyższym poziomie, z zachowaniem obowiązujących norm i standardów w zakresie technologii, wykorzystywanych narzędzi i metod, a także wymaganych kompetencji zawodowych

7. Serwis naprawlapka.pl utylizuje uszkodzone części z napraw

8. Serwis naprawlapka.pl akceptuje następujące metody płatności:

- Płatność przelewem, blikiem bądź gotówką w przypadku naprawy stacjonarnej
- Płatność przelewem bądź blik w przypadku napraw wysyłkowych przez paczkomat.


9. Serwis naprawlapka.pl nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia w transporcie powstałe w sytuacji wykorzystania własnego opakowania Klienta, jeżeli opakowanie to nie spełnia wszystkich poniższych wymagań:

- Zapewnia sztywność przesyłki,
- Zabezpiecza urządzenie przed uszkodzeniem mechanicznym,
- Uniemożliwia przesuwanie się urządzenia w opakowaniu,
- Uniemożliwia samoczynne otwarcie przesyłki a uszkodzenie jest skutkiem niespełnienia tych wymagań.


10. Serwis naprawlapka.pl nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte przekazanego do naprawy sprzętu oraz nieprawidłowości w jego funkcjonowaniu, o ile uszkodzenia te nie dotyczą w sposób bezpośredni usterki, której naprawa została naprawlapka.pl zlecona.

11. Serwis naprawlapka.pl nie ponosi odpowiedzialności za utratę wodoodporności oraz wodoszczelności urządzenia w naprawianym urządzeniu.

12. Serwis naprawlapka.pl (Gwarant) udziela 90 dniowej gwarancji na swoje usługi

13. Gwarancja obejmuje jedynie zakres naprawionych lub wymienionych części użytych do naprawy poszczególnego urządzenia.

Uprawnienia Nabywcy towaru z tytułu udzielonej Gwarancji wygasają automatycznie:

- Po upływie okresu Gwarancji;
- W przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, modyfikacji, uzupełniania, ingerencji zakupionego towaru lub wykonanej usługi, wymiany towaru lub którejkolwiek z jego części przez Klienta lub podmiot inny niż serwis naprawlapka.pl.


14. Serwis będzie zwolniony od odpowiedzialności z tytułu gwarancji w następujących przypadkach:

– używania sprzętu niezgodnie z przeznaczeniem
– uszkodzeń powstałych w wyniku ingerencji w urządzenie osób trzecich
– dokonywania samodzielnych napraw i modyfikacji
– uszkodzeń mechanicznych, mogących mieć wpływ na działanie urządzenia
– kontaktu urządzenia z cieczą
– uszkodzeń wynikłych z braku należytej dbałości o sprzęt, w tym złego przechowywania lub braku odpowiedniej konserwacji.

15. W przypadku, gdy naprawa sprzętu elektronicznego jest niemożliwa ze względu na trudności techniczne, niedostępność niezbędnych części zamiennych lub inne czynniki niezależne od serwisu, istnieje sytuacja kiedy klient może otrzymać sprzęt w stanie, w którym objawy usterki mogą być odmienne od początkowych ze względu na ewentualne skutki prób naprawy lub diagnozy. Przykładem może być uszkodzenie warstwy wierzchniej, bądź warstwy wewnętrznej płyty głównej uniemożliwiając wymianę układu BGA, gdzie powyższe uszkodzenia okazują się dopiero po rozpoczęciu próby naprawy.

16. Oddający sprzęt oświadcza, że w przypadku braku odbioru sprzętu po dokonaniu naprawy, oraz w przypadku braku uregulowania opłaty za wykonaną usługę serwisową w terminie 6 miesięcy (od dnia otrzymania diagnozy drogą elektroniczną bądź telefoniczną) jest jego oświadczeniem woli o przeniesieniu prawa własności sprzętu na rzecz serwisu. 

Znaki firmowe i towarowe firm znajdujące się w reklamach umieszczanych na stronach internetowych niniejszego serwisu mają jedynie charakter informacyjny i są własnością danych firm i podlegają ochronie prawnej na mocy ustawy.